Monday, January 02, 2017

Bullet Journal Organiser

Hi there!
In the previous post I mentioned that I'm starting a bullet journal. I wouldn't be myself If I didn't make a special cover or case for it, right? Today I would like to show you my BUJO case!
Hej! W poprzednim poście wspomniałam, że zaczynam swój pierwszy bullet journal. Nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła na niego specjalnej okładki lub pokrowca, prawda? Dzisiaj chciałabym wam pokazać mój organizer na BUJO!

Why did I want to make such a weird case? Well.. I'm in love with special leather cases, bags, etc. from a particular company but their prices are way to high for me so I decided to make a case myself. It's not as stylish and it doesn't have as many pockets as the leather one, but still it came out quite nice, don't you think?
Ale po co tak właściwie zrobiłam taki dziwny pokrowiec? Ehh.. uwielbiam wszelkiego rodzaju pokrowce, torby, itp. z jednej konkretnej firmy ale ich ceny są tak wysokie, że nie mam innej możliwości jak zrobić sobie jakiś pokrowiec sama. Nie jest oczywiście aż tak stylowe i nie ma tylu kieszonek jak ten skórzany, wymarzony, ale i tak wyszedł całkiem fajnie, prawda?


The size is perfect to keep my quite thick, A5 bullet journal (notebook designed by Zenja) and a lot of pens and other stuff related to journaling.
Rozmiar jest idealny na mój grubaśny bullet journal (notes zaprojektowany przez Zenję) i masę różnego rodzaju długopisów i pierdół związanych z journalingiem. 


It also has two special places for a pen and a pencil - for quick use, so I don't have to open the main pen pocket. As you can see I used some amazing handmade buttons (thanks A.!) which just add to the cuteness of this case.
Ma specjalna gumkę elastyczną, która jest przeznaczona na dwa długopisy do szybkiego użytku, tak żebym nie musiała otwierać tej wielkiej kieszonki z akcesoriami. Jak widzicie, do projektu użyłam niesamowitych guzików (ręczna robota A., dziekuję!), które dodają organizerowi mnóstwo uroku.


If you don't have a bullet journal, this type of case will also be perfect as a sketchbook case. You can even keep there a small watercolour set.
Jeśli nie macie bullet journala, ten rodzaj organizera może być idealny na szkicownik i przybory do rysowania. Pomieści nawet mały zestaw akwarelowy. 


The pocket on the left is quite big - I will keep a lot of things there! Not necessarily useful things :D
Kieszonka po lewej jest całkiem spora - będę w niej trzymać mnóstwo rzeczy! Nie koniecznie przydatnych :D


The case is very flat when it's empty and I can wash it in the washing machine. It's closed by a leather strap. At first I wanted to make a big button for closure but it wouldn't look nice and it would cover these amazing fabrics.
Etui jest bardzo płaskie jak jest puste i spokojnie można je prac w pralce. Zamykane jest na skórzany rzemyk. Na początku chciałam zrobić zamykanie na duży guzik ale nie wyglądałoby to tak dobrze no i zakryłoby świetne tkaniny. 


I have only one typewriter patch left! Can you imagine? I have no idea wether this fabric is still produced. The main cover fabric with arrows is a design which you can order at Cottonbee online shop. One of my favourite designs!
Mam tylko jeszcze jedną naszywkę z maszyną do szycia! Uwierzycie?! Tylko jedna! Nie mam pojęcia czy jeszcze produkują tę tkaninę bo kupowałam ją kilka lat temu. A tak strasznie ją uwielbiam! Tkanina w strzałki jest z katalogu projektów na Cottonbee. Jeden z moich ulubionych wzorów!


So, how do you like it? Do you think it will be useful?
I'm going to make a tutorial for this case soon, so if you like it - start choosing fabrics and buttons for your new sewing project!
No i jak wam się podoba? Myślicie, ze będzie przydatny?
Mam w planach zrobienie tutorialu na ten pokrowiec wiec jeśli wam się podoba to już zacznijcie wybierać sobie tkaniny na wasz nowy projekt szyciowy!

14 comments:

  1. Cudo!!! Szkoda, że ja i maszyna do szycia to niezbyt udany związek ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej no, nie możesz być genialna we wszystkich! Wystarczą Ci włóczki xD Ale tak serio - może spróbuj powalczyć jeszcze z maszyną, może kiedys jak pracowałyście to po prostu miałyście zły dzień?

      Delete
    2. Może ;-) Kiedyś może jeszcze spróbuję, ale na razie nawet nie mam miejsca na maszynę! Bo wszędzie gdzie jest odrobina miejsca to albo włóczki albo pudełka do decou ;-)

      Delete
  2. Wow! Świetny guzik. Dodaje charakteru organizerowi.
    Zdolny ten Twój A.
    Dawno już nie widziałam tej tkaniny w maszyny do pisania...
    Pozdrawiam
    Kamila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo już tej tkaniny nie miałam - odcięłam te dwie maszyny od torby, której już nie używam :D Serce bolało ale stwierdziłam, że skoro torba leży nieużywana to chociaż maszyny wykorzystam!

      Delete
  3. Cudo! I ma to niewątpliwą zaletę, że można podmieniać notes na nowy. A wiesz...chyba Ci kiedyś mówiłam, ze ja nie notuje w ładnych notesach bo mi ich szkoda (takie moje dziwactwo). Poczekam na tutorial i moze tez sie skuszę zrobić - tkanin to u mnie dostatek w pracowni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mówiłaś mówiłaś i pamiętam też, że chciałaś to zmienić :D Nie może Ci ich być szkoda! A notatki w jednym miejscu zawsze są fajniejsze niż luźne kartki :D
      Tutek pojawi się w tym lub przyszłym tygodniu!

      Delete
    2. A myślałam, że tylko ja mam stos super fajnych notesów, które leżą puste, bo szkoda ich używać :)

      Delete
  4. All of those fabrics are so lovely! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yes they are <3 I'm addicted to buying fabrics :D

      Delete
  5. genialny pokrowiec na bullet journal, ja zastanawiam się czy jestem gotowa na prowadzenie swojego, ale jak na razie szkoda mi czasu, ale kto wie, może dorosnę i wykorzystam zakupiony u Ciebie kiedyś notes :-) buziaki na nowy rok!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi tez było żal czasu na robienie bullet journala ale w listopadzie tak zostałam otoczona inspiracjami i pięknymi stronami, że siadłam i zrobiłam swój. I jak na razie używam go dwa dni :D haha ale jestem zadowolona! Zobaczymy co będzie za miesiąc!

      Delete
  6. Bardzo podoba mi się ten pokrowiec, naszywka z maszyną jest przeurocza, również jak guziczek. :D
    Mi trochę szkoda tych ładnych dzienników, bo jestem mało systematyczna, więc wszystko zapisuję w kalendarzu z Biedronki. Jest niepraktyczny, ale ma ładną okładkę. :'D

    ReplyDelete
  7. jedno jest pewne, prezentuje się świetnie:)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...