Saturday, September 01, 2012

Album

I forgot to show you my album which I made after the 5th National Scrapbooking Meeting!
It's my first mini album which I ever finished.. so I'm quite proud even though it's not really good!
I used SODAlicious papers mostly as you can see :)
It's 15 x 10,5cm and it's full of black and white printed photos (I have a very very old bw printer only at home and I was too excited after the meeting to wait for the developing process!)
 My nickname tag from the meeting is on the first page and a funny little conversation..
 Further pages have photos with bloggers I always wanted to meet in reality! :)
 I met almost everyone that I wanted - ALMOST. But I hope I will make it up next year!
 I wish I had colorful photos - I have an identic hair colour as Immacola! ;d
 The last page has a photos of me.. changing my clothes at the railway station..!! o.O
It was a long trip but as you can see it was worth it! I had a great time and it even made me create an album! I hope more and more bloggers will arrive every year!

Now I have to try to organise stuff for my September learning.. I have so many exams to write so you won't see me here often probably.. :(

Keep your fingers crossed for all my exams this month. Luck is needed!

Have a wonderful weekend,
marysza

9 comments:

  1. więcej takich albumików proszę! :D Bardzo mi się podobają Twoje scrapowe poczynania.

    A co do zlotu... do dziś nie mogę sobie wybaczyć, że gdzieś Cię tam nie odnalazłam.

    ReplyDelete
  2. :D dialog roku MArysz :)) świetne albumiszcze kochana, bw zdjecia nadają klimatu. Troche widać, że z drukarki, ale i tak całość kompensuje ten druk i jest świetnie :)

    Szkoda, że masz tylko słabą drukarkę (ja nie mam żadnej :PP) nie myslałaś może o drukowaniu chociazby w punkcie ksero takim troche wiekszym. Mają zazwyczaj dobre maszyny, a błyszczący papier o lepszej gramaturze może nie daje efektu zdjęcia ale też jest OK :)

    ReplyDelete
  3. antilight - lenistwo nie daje mi myśleć o takich opcjach :D a że miałam wene na zrobienie albumu to zrobiłam go na super szybko.. wyszłabym z domu i pewnie by mi się odechciało;p ja muszę łapać wenę bo szybko mi zwiewa;p

    ReplyDelete
  4. Albumik jest śliczną pamiątką.
    A ja movno trzymam kciuki za Twoje egzaminy - żeby nauka szła łatwo, a profesorowie byli wyrozumiali

    ReplyDelete
  5. Haha :D rozumiem totalnie o co chodzi :)) Ja mam teraz stosik zdjec wydrukowanych i czekam na inspirację. Miałam ją totalnie gdy szłam drukować zdjęcia a teraz, pfff, nic.

    ReplyDelete
  6. SUPER albumik! Trzymam kciuki! ♥♥♥

    ReplyDelete
  7. Świetny albumik :).. Fajna pamiątka po takim cudownym spotkaniu. Zazdroszczę Ci, że tam byłaś :D.

    ReplyDelete
  8. Będę jak zdarta płyta ale...ten album mega mi się podoba! Uwielbiam go ♥

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...