Wednesday, June 23, 2010

notebook part 2

my all handmade notebook is a calendar now:) i love to have calendars.. i usually change them very often.. but when i'm in super love with one.. i keep it and use it all year. i hope that this one will be the super loved one aswell! cuz i spent a lot of time doing the cover and i really like the effect. it looks much more better in reality :)
i need to practise a lot of caligraphy nadwritting.. but i am soooo tired!!!!

i'll try to do some tomorrow.. hope they will take me to this job..

xxxx

1 comment:

  1. Ja trzymam kciuki zebys sie na te swoje studia dostała i żebyś sobie dobrze zarabiała też.. a co do tej maszyny to komp mi sie zepsół w zasadzie siedze przy rozkręconej jednostce ^^ i tak mysle czy mnie kopnie czy też nie,nie chodzi mi gg ani yt ani żadny komunikator bo jak je włanczam to automatycznie komp sie wyłancza... więc na razie jestem zdana na poczte moją i na nk :P co do śmiesznych rzeczy nogi mnie strasznie bolą już prawie 1,5 tyg zbieram truskawki - chodze spac o 20 a wstaje o 5 rano... ech to był mój 1 i ostatni raz na truskawkach za taką kase... moge cierpieć ale jak by mi lepiej płacili, no a miałam impreze jak widać po moim blogu i oczywiscie troszku zalałam robaka jak widać na zdj z Werą , no cóż... ^^ i tak ogółem jeszcze nie wyspana jestem :Ppostram ci sie moze na list odpisać jak będe mieć kapkę czasu .. noi na Ciebie bede czekac co byś przybyła sie wakacjować, :D no i masz dłuuuuugi ode mnie z gór komentarz ;D ha :)

    a zapomniałam z USA nadal cisza... głucha cisza...;/ ale nadal wierze - bo trzeba :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment! <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...